Mryu
Selam kızlar İki günden beri ateşim var sıtma tutuyor çok üşüyorum sonradan terliyorum belim ağrıyor böbreklerim ağrıyor Afedersiniz idrarım gelince böbreklerim çok kötü ağrıyor bugün acile gelmek zorunda kaldım ebe alttan muayene etti parça aldı test etmek için kan aldılar idrarımı aldılar sonuç böbrekte Enfeksion çıktı , yatisimi yaptılar antibiotik vermemiz lazım dediler İki gün hastanede kalacakmışm eğer enfeksiyon gitmesse iki gunde doğumu başlatacaklar giderse enfeksiyon 30 eylul son tarihim geri gelecegim kontrol icin Şu an hastanedeyim anlicaginiz ve hastane çok sıkıcı bir yer 😖