Ruya4466 enfeksiyondan olabilir cnm bende cekiyorum haala ben cocuk olmadan oncede bekarligimdada hic enfeksiyon gecirmemis biriyim. Ama hamileliligim 17. Haftasindan beri cekiyorum hic rahat olamiyorum bi gun iyi isem bi gun yine ayni akintim oluyo ve kasindi. Kasinti beni cok rahatsiz wdiyo. Doktoruna sor bana ilac vermisti ilk zmanlar agir gecirmistimde ve sonra bol bol su ic demisti. Allah yardimcimiz olsun🙏