Mervecilek Merhaba 12+4 günlük hamileyim 2 gündür akıntjlarım arttı ve karın ağrılarım oluyor ayrıca ne yesem kusuyorum midem yemeği öğütmüyor resmen çok kötü mide sorunları yaşıyorum böyle durumlar yaşayan varmı ne yapmalıyım?
Songul1107 Mervecilek bende 12+4 hamileyim canım Doğum Doktoru bulantı hapı verdi artık iyiyim istemelisin bence doktorundan çok faydası oluyor bebeğe de hiç zararı yok dedi .