Birannegun Bebeğim şuan 36 haftalık olmasına rağmen ultrason da 39 hafta gözüküyor. Bu doğumu 39 haftaya göre planlamak demek mi oluyor? Yaşayan var mı
Mervednr Birannegun yok canım bebek sonra haftasına uyumlu hale geliyor merak etme. Bizim 3 hafta öndeydi 40 hafta olduk hala gelen yok
Ebiyim Birannegun benim 35. Haftamda bebek 38 haftalık kilodaydı. O kiloyla irilikle alakalı. Şimdi 38. Haftada çok kilolu olduğu için artık dışarıda büyüsün dedik inşallah kavuşacağım kızıma 🤗🥰 ama benim hep önden gitti zaten. Doğum haftasınj etkilemiyor.
Mrv_ycgl Iri bebek olmasının gebelik sekeriyle bi ilgisi varmi acaba. Ayrıntılı ultrason da kendi aralarında konuştular haftasina göre büyük falan diye mimiklerinden anlayamadım iyi bişey mi kötü bişey mi önden gitmesi kafam karıştı 24. Haftadayim
Essdmr Mrv_ycgl Gebelik şekerinde bazen bebek iri bebek olabiyor. Ama bu her iri bebekte, annede gebelik şekeri var demek değildir 😚