Deletedmom5834 Kızlar 18+6 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim yaklaşık 5 gündür inanılmaz kaşıntım var karnımın yanları ve yanlarımdan bir karış aşağısı da kaşınıyor kabardı kabarıklar geçmiyor isilik gibi Cuma doktora gittim bi krem verdi kullandığın deterjan dan kaynaklı olabilir dedi geçiştirdi tahlil yapmadı ama kaşıntım geçmiyor çatlak kremimi de kullanmayı bıraktım belki etkisi olur diye yumurta vs yemiyorum ama dayanılacak gibi değil yarın doktora gideceğim böyle bir durum yaşayan var mı ???
Mavilianne Deletedmom5834 Canım çatlayacağı için kaşınıyor olabilir. Nemli tutmaya çalış zeytinyağı veya bebek yağı sürebilirsin. Ama tahlil yaptır kaşıntın artarsa seni rahatsız eder enzimlerine bakmaları gerekiyor
Zeynep0505 Deletedmom5834 ben 39 haftadayım her gün kaşınıyorum test yaptırdım bir çözüm bulamadık ellerim ayaklarım karnım inanılmaz kaşınıyor tek çare çatlak kremi çok sür buz koy kaşınan yere
Deletedmom5834 Mavilianne korkumdan hiç bişey sürmedim inş yarın sonuçlar da temiz çıkar çok tşk ederim
Deletedmom5834 Zeynep0505 çok tşk ederim peki siz kaçıncı haftadan sonra bu durumu yaşamaya başladınız ve sizde de kabarma kızarıklık varmıydı
Zeynep0505 Deletedmom5834 ben 30 haftadan sonra başladı çok kötü bir durum kaşıdığım yerler yara oldu onunla da uğraşıyorum
Zeynep0505 Kkkozreee valla bana karaciğer ile ilgili olabilir dediler test yaptırdık bişey çıkmadı ve hala deva ediyor şuan bu saatte kaşınmak için uyandım 😒
RabiaYusuf Aynii seyi bende yasadim gectii cok sukur dr saracoglunun kasintiya karsii bi cayı var İCİLMEMELİ kasinan yere surmelisin sadece deneyebilirsiinn
Yagmurrrr Aynısı bende yaşıyorum bir kaç gündür karnımın yanları kaşıntı ve kırmızı küçük kabarcıklar var dayanılacak gibi değil sürekli çatlamadan önce kullanılan yapı kremi sürüyorum ama fayda etmiyor
rabiaclkmst Rabbim bu kaşıntı sorununu kimseye vermesin kızlar bende yaşadım 1 haftada atlattım kadın doğum doktorum cildiye doktorum kesinlikle geçmez ancak doğumla geçer dediler hap krem hatta iğne verdiler ben kullanmamak için direndim sirkeli suyla çareyi buldum banyoda şampuan kullanmayin vücudunuza sakın kil sabunu veya çam terebenti sabunu kullanin onunla vücudunuzu yikayin en son dustan cikacakken sirkeli suyla yıkayın tüm vücudunuzu kaşıntı geldikçe sirkeli suyla pansuman yapın yakıyor yaksın o yaraları kabartıları dökuntüleri kurutuyor ve elinizden geldikce kaşımamaya çalışın sirkeli suyla sürekli pansuman yapın şifası Allahtan Rabbim hepinize şifa versin inşallah kızlar 🤲❤