Berna3434 artık hepsi normal. Benim yalancı sancı dedikleri kasılmalarım var, bebeğim sadece sağda toplandığı için sağ tarafım pert durumda. Uyku zaten yok, anca sızıyorum bir süre sonra. Ve 10–15 dk dan fazla yürüyemiyorum yoksa belime ve kasıklarıma kramplar giriyor. Allah yardımcımız olsun 🙏🏻