Ebructncft canim gayet normal bununla ilgili bir doktorun videosu var youtube da 30 haftadan sonra bebekler sakin ise sakin hareket ederler ama hareketli bir yapilari varsa devamli hareket halinde olurlarmis sanirim senin bebis biraz hareketli olucak endiselenme :) yavrusuna kavusmana azz kalmis o guzel anlari dusun