zeynepteacher Merhaba Ekim anneleri, 35+5 olduk bi şey danışmak istiyorum. Uzun süre aynı pozisyonda yatınca mesela geceden sabaha kadar sağ ya da sol tarafa yatınca sabah kalkarken bebek kaskatı kesiliyor bir tarafta toplanıyor ve karnımı kaldırırken çok ağrıyor. Sizde de oldu mu?