Minemasal Arkadaşlar, 14. Haftalık hamileyim gebelikle alakalı cok sükür bir sıkıntımız yok fakat son bir iki gündür iki göğüs arasındaki boşlukta hani heyecanlanırsınız da kalbiniz atmaya başlar da bir boşlul oluşur ya içinizde, onun gibi bir şey yaşıyorum. Sizce bu çarpıntı sebebi midir, yada çarpıntı mıdır ? Çarpıntıysa neden sol tarafta değilde göğüs kafesimin tam ortasında oluyor ve sizce bu normal mi ? Teşekkür ederim.
Ferina Minemasal canım tsh değerlerine baktır o çok kalp çarpıntısı yapabiliyor ama belki hamileliktende olabilir
Turkan123 Benim böyle bir şikayetim vardı doktora gittim kansızlık çıktı ilaç içiyorum ama hala geçmedi 20. Haftadayım doktora görün canım yine de sen
Minemasal Ferina tsh değerim yükskti 4,30 seviyelerindeydi ama ilaç kullanıyorm suan normal seviyesine ulaştı. Bilemiyorm :)
gunes3 Minemasal Benimde oluyor aynısı böyle 2-3 saniyelik kalbim dışarda atıyomuş gibi hissediyorum özellikle akşam yemeği sonrası oluyor. 2-3 gündür var 14 haftalığım bende. Bir arkadaşımda hamile ona sordum bendede olmuştu dedi..