Sibel_imm Eylulmom canım benim şuan 41 oldu ne yesem ağzımdan burnumdan geliyor benim de ama son dönemlerde normal diyorlar anlamadım😒
Aysll Eylulmom bnde 40+2yim canım benim de çok bulantım kusmam vardı Çarşamba günü kontrolüm vardı doktoruma sordum açılman oluyordur ondan bulantın olur dedi yarın yine var kontrolüm bakalım ne diyecek
BernA11 Eylulmom aynı durum bende de var 39+5 im midem cok bulanıyor afedersiniz kusucak gbi oluyorum sanki ilk haftalarda ki gbiyim
Aysll Eylulmom 40 hafta bittiği için biraz pimpirikli olmalıyız bence bazı gebeler sancı hissetmezmiş belki öyle bişe olabilir az diyorsun ya sancına belki açılman vardır suni ile desteklerler ihmal etme canım bnce
Eylulmom Aysll bence de şuan açılıyo hurma bu zamana kadar hiç yemiyodum 2 gündür hurma yiyorum o etki yapmış olabilir
Aysll Eylulmom inşallah açılma falan vardır bnde biraz önce kontrolden geldim sancı hiç çıkmadı bu hafta doğurmazsam sanki Pazartesi suni ile başlatacak gibime geliyor hakkımızda hayırlısı bakalım
Buseersoy Eylulmom hepimiz aynı benimde o şekilde bugün kontrol var doktora sorup sizede bilgi verebilirim