denizadaalpp kizlar bnm ikizlerin pozisyonu hep ayni dogum pozisyonunda her doktora gittigimde bu sekilde 25.haftam.. sonra donüyolar mi acaba yoksa erken dogum olablrmi
Lyg Canım benim yengemde ikizlere hamile 25. Haftada bebeklerin kafaları aşağıya dönmüş ve erken doğum riski vardı doktor evde yat yerinden kalkma dedi tuvalete bile çok sıkışmadıkça sürekli gitme demiş şuan 37. Haftada hala yatıyor😒🤦♀️İnşallah senin ki aynı olmaz ama genelde 25.haftadan sonra bebeklerin kafaları aşağıya dönüyormuş sadece dikkat et fazla yorma kendini yatarken kalkarken dikkat et bende 25. Haftadayım yeni girdim ama bende iyi hissetmiyorum kendimi ağrılarım var.Allah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
denizadaalpp Lyg bnmkiler 2 aydir bu sekilde canim hic oyle biseyde demedi bana 🤔 arada kemiklerim agriyo baski yapiyo heralde dikkat ediyorum
ikiprensesannesiii Benim 31.haftada baş aşağıydı 32.haftada başı yukarıya döndü 33.haftada yine baş aşağı dönmüş dönüyor yani merak etmeyin :)
Lyg denizadaalpp aynı değil o zaman canım yengemin yaşından dolayı sanırım riskli zor bi hamilelik geçirdi.umarım bizimki kolay geçer