ZeynepAksoy Merhaba arkadaşlar 🤰🏻 Bugün itibariyle 13+2 yimve K Vitamini nin önemli olduğunu okudum bu dönemlerde , ada çayında bulunuyormuş, duymusmuydunuz ? bu vitamin hamilelikte içiliyormu veya başka K vitamini olan birsey varmi hamişlerin yiyebileceği . ıspanak da K var bir😍
Asd92 ZeynepAksoy canım ben adaçayı yada başka birçok bitkisel çayın gebelikte zararlı olduğunu duydum. Özellikle adaçayı düşüğe sebep oluyor. Bu vitaminleri başka besinlerden karşılamalısın. Dıktırunada danış istersen bu çaylar konusunu
Clkbra Kesinlikle katılıyorum domates de var maydonoz da normal çay ve diğerleri kafeinli şeyleri çok içme hatta hiç içme ben haftada sade soda içiyorm bol bol su iç içebildiğin kadar. Ve bol bol sebze kırmızı et , balık yemen gerekiyo he tabi bide badem ceviz fındık kuruüzüm önemli gün içerisinde atıştırabilirsin .. bende 13+5 im 😊 sana tavsiye edebileceğim youtube kanalı var ben orayı çok takip ediyorum çok güzel bilgiler veriliyor.