Lyg Kızlar nasılsınız nasıl gidiyor hamilelik Benim iki gündür adet olacakmışım gibi kasıklarım ve belim ağrıyor bebeğim de sanki sol tarafta duruyor fazla hareketli değil.midem de çok tuhaf mide ağrısımı karın ağrısımı anlamadığım bişy var🤷♀️Salı günü randevum var salı gününe kadar beklemelimiyim acaba yoksa acilden mi giriş yapsam.Sizler nasılsınız
Skn23 Lyg canım çok ağrın sancın okursa devam ederse git tabiki. Ama bilmiyorum ki 27+3 mesela şuan benimde aşırı belim ağrıyor iş yapınca yada çok oturunca yorulunca kısacası hep belim ağrıyor .
Lyg Valla canım çok değil yani adet sancılarım da az olurdu ama bu zamana kadar hamilelikten bişy anlamamıştım hiç bir ağrı sızı mide bulantısı olmamıştı ilk hamileliğim birde tecrübesizim korktum açıkçası 🤔