hulya_1919 260818 bence 10-13 arası olabilir cnm Snn yumurtlaman bnm 6 gün var acaba bendemi idrar testi yapsam :)))
260818 hulya_1919 bende dün yaptım 6 gün vardı bugün 5 gün kaldı bat'a bende çıktı umarım sendede çıkar 😌
260818 hulya_1919 benim testimde normal gebelik testiydi 3₺ almıştım geçen ay yapmaya kalmadan adet olmuştum😌
260818 hulya_1919 verende vermeyende Allah üzülme ❣️Bu ay olmazsa diğer ay olur gerçekten kafaya takmayınca oluyormuş
260818 hulya_1919 ceratin diye bir markaydı ikinci yaptığımda arkadaşım almış oda aynı görüntü ama ovula diye bir markaydı