Demetarin Merhabalar ben son 3 aylık dilimde kasınmaya basladım. Doguma 4 hafta gibi bir sürem kaldı. Gebelik kolestazından şüphelendik ama bütün bulgular normal. Böyle bir durum yasayan ve çözüm bulabilen var mı ? Ovadril, dermacutan vb ürünler kullanıyorum. Ama hala kasınıyorum. Yorumlarınızı bekliyorum
Yzeze Demetarin sadece kaşıntı mı var. Cildinizde döküntü ya da kızarıklık da var mı? Ben 18. Haftadayım benzer bir durumum var.