Doktorunuz önerdiyse yaptırın benimki önermedi biz yaptırmadık bu kadar basit bir konu. Ya da sizce ne yapmalıyım sorusunu bize değil doktorunuza yöneltin çünkü burdaki kimse sizin ve bebeğinizin durumunu bilmeden “aaa çok gerekli” ya da “yok ya ne gerek var” deme lüksüne sahip değil.