Fasulyemizzz Tsh için ilaç kullanıyorum 5.39 dan 3.21 e düştü 25 lik euthyrox kullandım 1 ay şimdide 5 gün 50 lik iki gün 25 lik euthyrox kullanıyorum sizin Nasıl
Ecemsbaby Fasulyemizzz bende gebelik öncesi hipotiroidi vardı değerlerim yüksekti 25 mg ile başladık şuan 50 mg devam ediyorum düzeldi 1 ayı bulmuyor kontrollü şekilde düzeliyor merak etmeyin 😊
Ecemsbaby Fasulyemizzz 4.75 civarıydı. İlaç kullandıktan 2 hafta sonra değerin düştüğünü gördük 1 ayda da tamamen istenilen değere geldi şuan 1.40 civarı. Hamilelik döneminde de 2.5 altında olması uygun görülüyor