Fasulyemizzz Bu hafta içinde bebeğinizin cinsiyetini öğrendiniz mi ? Birde Doğum tarihi söyledi mi doktorunuz
Ozge2441 Fasulyemizzz biz 12 +2 de gittik cinsiyet tahmini yaptı ama kesin bişey söylemedi bekliyoruz 😃✌🏻✌🏻
Minnosizmmm Fasulyemizzz ben 13 haftalıkken öğrenemedim ikili testim yapıldı temiz çıktı ama 17. Hafta da kizimiz olacağını 4SANRLgT8yf1Bb
Berivan21- @Fasulyemizzz 13+1 henüz cinsiyet öğrenemedik yarın doktor kontrolüm var ense kalınlığı için inşallah herşey iyidir ☺️ Tahmini doğum tarihi ultrasonda yazıyo zaten bana 29 mart dedi doktorum ☺️
Fasulyemizzz Berivan21- bende 12+2 de ikili testimi yaptırcam cinsiyetini merak ediyorum 🤗inşallah belli olur
Ozge2441 Fasulyemizzz erkek dedi sonraki iki kontrol de yine erkek dedi bu hafta kesin öğrenicez inşallah 😃🙈🙈
Berivan21- @Fasulyemizzz hayırla ve sağlıklı bi şekilde kucağımıza alırız inşallah cinsiyetleride öğrensek iyi olur alışveriş yapmak istiyor insan ☺️
Berivan21- @Fasulyemizzz şu haftlarda genelde net konuşmuyo ama doktorlar genelde tahmini söylüyolar eğer ilk çocuksa cinsiyet çok öenmli olmuyo ☺️
Kubraseyit00 Fasulyemizzz 4 yasinda bir oglum var. Kiza benziyor dedi bunada ,😂 bilmiyorum artik 4 ünde muayenem varr ama soyletmicem doktora cinsiyet partisi yapmak istiyorum 😅😅
Suheyla19A Fasulyemizzz 12+3 günlüğüm sali gunu gitcem sorcam bende genelde sormadan bir tahmin yapmiyolarmis zaten bu haftada net bisey belli olmaz en net 16.hafta diyolar bakalim tahminde olsa duymak istiyorum bende bu arada 4 nisan demisti doktorum
Esarikay Fasulyemizzz merhaba canım ben geçen hafta pazartesi yaptırdım ikili testimi 11+6 ydi o zaman. Erkek olabilir ama kesin diyemem kordonda olabilir bir sonraki randevuya netleşir dedi bakalim