asyamomm canım seninle aynı haftada ve aynı durumdayz sadece benim bebeğim 1 hafta önce 1600 gramdı şuan kaç bilmiyorum ben ilk şeker yüklemesi yaptırdığımda 147 çıktı doktorum normalde sınır 140 ama bu değer şeker teşhisi konulabilmesi için yeterli değil diyet yaparsan hiçbir sorun kalmaz dedi hatta ben şuan gripten dolayı hastanede yatıyorum doktora sordum yatarken şeker takibi yaplcak mı diye senin değerlerin çok normal günlük takibe gerek yok kontrollere geldiğinde kan değerlerine bakmamız yeterli dedi bebek iriliğine gelince dediğim gibi bende 29 haftalığım bebeğimin başı 34 haftayla uyumlu ve suyum sürekli artıyor su seviyesinin sınırıda 8 miş üzeri su fazlalığıymış benim 8.5 çıkıyor bunun birkaç sebebi olabileceği gibi hamilelerin yüzde 85inde sebebi açıklanamayan su fazlalığı olurmuş peki bu değerlerin bu kadat yüksek olması bizim için nasıl bir risk taşıyor yada neye dikkat etmem gerekiyor dedim uzun yolculuk yasak, yarım saati aşan yürüyüşler yasak, yorucu eğil kalk yaparak temizlik vs yapmak yasak bunlar erken doğumu tetikleyebilirmiş şuanda doğum olsada yüzde 60-70 sorunsuz bir şekilde bebeğin yaşar ama mümkünse 34. haftaya kadar kendine çok dikkat et 34ü görebilirsek bebeğinde ekstra bir sağlık problemi olmazsa küvez vs gerek kalmadan yaşama oranı yüzde 95 dedi
Biraz uzun oldu kusura bakma ama bende çok korkuyodum doktorum sağolsun rahatlattı beni aynı durumda olunca yazmak istedim