CerenAkbulut Merhaba,
2 aylık taze anne olarak sağma makinası mutlaka bulundurun. Ben başta manuel aldım. Onunla baş edemedim. Daha sonra elektrikli aldım.
Bebeğim erken doğdu. O yüzden kavrama sorunu yaşadık. Üzerine bide sarılık olunca süt sağmak benim için zorunlu oldu. Sütümü sağarak mecbur biberonla verdim. Süt sağma makinası çok işime yaradı. Dışarı çıkmam gerektiğinde oğluma süt sağıp bıraktım.
Bizim gibi ekstrem bir durumla (inşallah karşılaşmazsınız) karşılaşırsanız elinizde bulunsun.
Birde malum önümüz kış. Hastalık durumlarında da çok işe yarayacağını düşündüm.
Süt saklama konusuna gelince. Deneyimlerime dayanarak söylüyorum. Oda sıcaklığında 2 saat, buzdolabında 6 saat, buzlukta 1 ay tutabilirsiniz. Buzluğa atacağınız sütlere mutlaka tarih yazın. Be ayrıca gece mi gündüz mü sağdığınızıda ekleyin. Çünkü gündüz sağılan sütü gündüz, gece sağılanıda gece vermek gerekiyor. Şimdilik deneyimlerim bunlar.