E_dgn76 çok normal ben de böyle bir post açmıştım ah eski günler 😬 benek yerleşirmiş canım o yüzden diyorlar inşallah sağlıkla geçirirsin hamileliğini tadını çıkararak ben şimdi 36 haftalığım bitecek bugünlere geldiğime inanamıyorum herzaman pozitif düşün olumlu düşün beynine sinyal gönder inan o zamangüzel oluyor benim ne bulantım oldu ne başka bileg son haftalarım sadece çatım ağrımaya başladı onlarda çok normal bebek ağırlaştı artık sağlıkla alın inşallah hayırlı uğurlu olsun