belinay13 canm daha 2 hafta önce endokrine gittim adet düzensizliği varmı dedi benimde senin durumla aynıydı hatta bir ay 28 bir ay 30 günde oluyordum bunu açıkladım sorduğunda doktor 10 gün süreden azsa düzensiz değildir dedi yani düzensizliğin yok canm