Tueib Bencede böyle birşey yok. 😑 Çünkü benimki 29’uncu haftamda gelmek istedi odur budur içeride tutmaya çalışıyoruz😆 Çok şükür 37’yi gördük. 12sinde sezeryanımız var oraya kadar suyunu patlatmazsa beyfendi🙈 Ama bu 2 ay içinde yemediğim iğne, takılmayan serum. Doğumhanede duymadığım beddua kalmadı😂 Bence o bebişten bebişe değişiyor😌