burcubb bende daha yeni yıkayıp ütüledim yerleştirdim bebeğimin kıyafetlerini kıyafetler lekeli değil bişey değil yeni alınmış üstünde tozu pisliği kalmasın diye yıkıyoruz bebek programları çok uzun ve yüksek dereceli kıyafetleri bozabilir o yüzden bende 40 derecede 1 saatlik mix programım var orda yıkadım ütüleyince zaten kaldıysada mikrobu kırılıyor yerleştirdim havlusunu bile ütüledim dahada ne yapalım artık eskiden annelerimiz sanki makinayla özel deterjanlarla yıkıyordu bizim çamaşırlarımızı çok şükür kimseyede bişey olmadı biz var olan imkanlarımızı kullanıyoruz kullanalım tabikide çokta abartmamak lazım diye düşünüyorum