Duuyguum benim de gobek altinda. Ve bu sabahtan beri orda surekli bir hareketlilik var. Hic boyle hissetmemistim daha once. Sagsa solda hareket ederdi. Yeri de yerlestigi gunden bu yana hep soldaydi. Kontrolumuz bu carsamba gunu. Daha once hic yer degistirmedigi icin yani en azindan bildigim kadariyla :) merak ettim dönmüş müdür diye 😊