Fatmanur_yakup17 Buzii Feyzagkkkk canım ben devlette 13 haftamda erkek dedi bir daha gitmedim şuan Allaha şükür 16+1 haftalığız
Buzii Ben tam 13+3 de öğrendim bebeğin göstermesiyle alakalı hemen gördük :) devletse 16ya kadar bekliyorsun canım
Buzii Feyzagkkkk ahah sen bilirsin çikolata ye hareketlensin diyorlar ama ben yememiştim gördük şanslıydık :)
Kircicegi-34 Feyzagkkkk evet evet canim doktora muayeneye girmeden once 13.haftadasin ben 13+5 te yaptim bunu girdim bebegim nasil hareketliydi gorduk hemen
Feyzagkkkk Kircicegi-34 gittik doktora uyuyordu meleğim görmedik organı kapatmıştı :) 2. Hafta sonra tekrar gideceğiz 😍🥳🧿