Melike07 Ne olduğunu bilmediğim bir şey yaşıyorum. 21 Ağustos'ta kimyasal gebelikten dolayi adet oldum ve düşük oldu. Bu ay 28 günlük döngüye göre 18 19 Eylül'de adet olmam gerekirken olmadım. O arada yoğun akıntı falan sürekli devam etti. Dünden beri de kasıklarımda ağrı vardi. Sabah test yaptım tek çizgi oldu. Ve lekelenme başladı. Sabah kahverengi gibiyken sonra biraz yoğun kırmızı oldu ve şu an daha gün bitmeden bitti. Ama ağrım devam ediyor. Ne düşünüyorsunuz bu konuda
Kumsalinannesii Melike07 Belki sökülürsün. Adet olursun benimde olurdu normaldede kahve rengiyle başlardı açık kırmızı kesilirdi sonra adet olurdum. Biraz bekle istersen yada Dr a git ilaç versin 😉
Tugce1803 Melike07 Adet olmuş olabilirsin ve anladığım kadarıyla tam sökülememişsin. Doktora görünmeni tavsiye ederim