Esrakm Arkadaşım adına yazıyorum. 15 gündür adet görmüyor. Gebelik testi yaptı birkaç gün önce negatif çıktı. Daha sonra da kan testi yaptırdı onda da negatif çıktı ama hala adet olmadı. Arada ağrıları göğüs hassasiyeti varmış. Ve bugün kahverengi lekelenme olmuş ve hala adet olmamış. Geç döllenme olabilir mi yaşayan var mı aranızda 🤗 3 4 ay önce rahminde perde vardı ameliyat oldu ama ondan sonra ki ayda düzenli adet gördü ilk defa bu kadar geçikti.
Seda_123 Esrakm Kist varsa da gecikme olmus olabilir benimde 10 gün gecikmişti geçen yaz hamileyim sanmıştım ama adet oldum sonra
Semaa12 15 gun uzun bir sure bence gebelik yoktur iki arkadasimda oyle şüphelenmistik hatta 1.5 ay bekledik ama malesefki adet sokturucu kullandirdi doktor bence doktora gitsin hemen adet sokturucu yazar doktor kist falan olusmasin