Kbradaghan01
Merhaba arkadaşlar ben 37+4 haftalık hamileyim bugün ishal oldum. Acaba bu Doğum belirtisi midir? Herhangi ağrım sızım yok sadece halsizlik hissediyorum birazcık korkuyorum da 30 Eylül’e gün almıştım sezeryan için sabırsız mı çıkacak oğluşum merak içindeyim