ArOzEn ben avent ultra soft aldim bebegime daha hastanedeyken verdik uykuya dalmasi icin yardimci oluyor zaten acikinca kendi atiyor memeyi agzina sut gelmeyince ayrica biberonda veriyorum hem kendi sutumu sagip hem mama meme reddi bazen yasiyorum sadece Ama emiyorda saginca sutu daha cok iciyor ve tok olup uyuyor memede cabuk yoruluyor karni doymuyor ama siz yinede vermeyin ben 3 gunlukken bebegim sivi kaybindan ateslendi ve sicaktan o yuzden toplamasi icin mecbur kalmistim. emzikten korkmayin cis konusuna gelince doymadigini dusunurseniz gerekirse bence mama verdin sarilik olup hastanede yatmasindan iyidir ilk gunler ac olsada uykuya meyilli oluyor bebekler cunku ya da saatte bir mutlaka emzirin ona gore cis takibini tekrar yapin. Benim bebegim suan da hala her emmeden sonra kakasina kadar yapiyor o yuzden bana az geldi.