Fatmaahuseyin 12 haftalıkken bebeğini hissetmen tıbben imkansız kuzum büyük ihtimalle bağırsak hareketlerini bebek zannettin. Ayrıca ben şuan 20 haftalık hamileyim ama halen kendimi hamile gibi hissetmiyorum yani çok normal senin haftandayken de soluğu hep acil de alırdım bende hiç belirti yok hamile değilmiş gibiyim diye normal yani gebeliğin balayı ayına yani 2.trimester girdigin için rahatliyorsun :)