Asel_mucizem Bazen bendede oluyor ac saniyodum kendimi sonra soda içmeye başlayınca biraz çözüm brum kendime 🤣
Suhedaa Sibl8 bende genelde egildigim zamanlar oluo karnim sıkışınca esim dio cocuk gaz cikario.diye ahhaha oyle bisey olmaz tabiki ama bende cok merak ediorum sebebini