annevebebek17 Kızlar Yade ve Sare ismini begendik sizce hangisi güzel.. Birde ikisinede yakışan ikinci isim bildiginiz varsa paylaşır mısınız.?
Kbrbydkk Ben Yade ismini kızım olacağını bilmeden çok beğeniyordum. Çok naif geliyor bana. İleride büyüyünce filan çok hoş bir kadın ismi diye düşünüyorum. Tabi benim eşim onu da beğenmedi😁
annevebebek17 Kbrbydkk anlamı da hosuma gitti benim anı hatıra demek benim en güzel anım hatiram ne bilim hoş bence ama cift isim istiyorum yanına isim bulamadım 😊
Kbrbydkk annevebebek17 evet bende öyle düşünmüştüm anlamı için 😍😍 bayılırım anlamlı isimlere😊😊 bence bulursun biraz daha araştır uyumlu seslenince güzel duracak bir isim elbet vardır. Bende begendiklerimi yazarım sana😏
Gamzekacanlar @annevebebek17 kaç aylık hamilesiniz acaba inşallah en kısa sürede içinize siner de bulursunuz ☺️
yorumcuanneniz annevebebek17 o da olabilir ama doğulu olduğum için biliyorum bilgin olsun die yazdım kötü anlamı yok aslında anne demek hersey demek:)