Smyye_196
Bebeğiniz henüz çok küçük.sizinle kalmak istemesinin sebeplerinden biri sizin kokunuzu almak ve sizinle kendini güvende hissetmesi.Bebekler sadece aç oldukları için meme istemezler.Bir sıkıntıları olduğunda,gaz problemlerinde,anneye ihtiyaçları olduğunda vs gibi durumlarda da meme isteyeceklerdir.
Gün içerisinde toplamda bir margarin ağırlığında bez değiştiriyorsanız bebeğiniz doyuyordur.
Ayrıca sarılık olduğu dönemde mümkün olduğunca sık emzirin.En geç 2 saatte bir,mümkün olduğunca da daha kısa sürelerde.Yenidoğan bebekler hala kendilerini anne karnında sandıkları için çok uyurlar,sarılık da bebeği uyutur.En geç 2 saatte bir uyandırmalısınız.Değer 18’e yükseldiğinde malesef hastaneye yatırıp fototerapi uyguluyorlar.Bu yüzden değerin artmaması çok önemli.Yaklaşık 40 günden sonra eğer sarılık durumu düzeldiyse 4 saati geçmemek şartıyla uyandırmayabilirsiniz.Sürekli takibinde olduğunuz bir çocuk doktorunuz varsa bunları size söyleyecektir.
Alışır,uyumaz vs demeyin.O da çok küçük.Ve her şeyden çok size ihtiyacı var.