Fadime8 ilk bebeğimde de öyleydi şimdide öyle eğer bebek istikrarlı olursa annede dayanabilirse tutmak için çaba gösterirse tutuyor ve bir hafta sonra falan çıkıyor ama süreç biraz acılı oluyor ben baya çektim ama oğlumda bende dayandık ve uzun süre emdi şimdi inşallah kızımda aynı çabayı gösterir çünkü 8 yıl sonra yine aynı yerden başlamak baya zor geliyor