Aysenaz Bugün ikili tarama için gittim ancak sadece bebeğin boyunu ölçüp kan aldılar başka birşey yapılıyor mu pek memnun kalmadım başka doktora gitmelimiyim
Cansummm Aysenaz ben henüz gitmedim ama randevu aldım 1 hafta sonra gideceğim Dr umun dediği radyoloji bölümünde bebeğin ense kalınlığı ve burun kemiği ölçülecek bu ayni anda belli oluyor ama kan verilecek bir de o da 3 gün içinde belli olur dedi.
1987gokce Aysenaz endişe etme canım normal bana banada öyle yaptı doktor 2li test temiz çıktı 3lu 4lu yapmicaz dedi.
Babytmr Bebein boyu değil sadecede ense kalınlığı ölçülüp burun kemiğine bakıyolar birde kan alıyolar okdr doğru işlem yapmışlardır yani
Nigartahirli 1987gokce selam ben 2li test yaptirdim temiz cixti 3lu testede gonderdi gitmek istemiyorum
1987gokce Nigartahirli Merhaba benim doktorum 3lu test deseydi onu a yaptırırdim bence doktorunuz ne diyorsa onu yapın. Bana AFP diye bir zeka testi yaptırdı o da temiz çıktı kötü çıksa da yavrum benim evladım hiçbişey değişmez duygularımda.
Annesinin1tanesi Nigartahirli benm doktorum 3’lü testi kesinlikle yaptr dedi erken doğmu ve düşük tehlikesi de bakmıyormuş birde yaptrmakta fayda var die düşünüyorum sonuçta herşeye baklıyor inceleniyor ve ne olup bittini öğreniyoruz
Sedaekici Aysenaz kan testine gönderirken sana bi kağıt vermedi mi? Üzerinde ense kalınlığı kilon burun kemiği varlığı falan yazıo
Aysenaz Sedaekici yok hayatım hiç bir şey yazmiyor bak oradakileri yazayım uterin kavite içerisinde crl ölçümüne göre 12hafta 2gun (58mm) ile uyumlu fka embriyo izlenmiştir. Retrokoryonik kanama izlenmedi Servikal kanal kapalıdır.
Annesinin1tanesi Aysenaz burun kemiğni ve ense kalınlığını sölemedi mi canm bebeğin boyuna her gitmemizde bakılıyor saten