Aydogdu Arkadaslar 4 gun once normal dogum yaptim doktorun yazdigi ilaclsri vs kullaniyorum ve pansuman yapiyorum,ama 4 gun oldu aci hayla aynı deneyen iyi gelen biseyler var mi lutfen acil yazarmsnz canimm cok yanıyor artık ☹