30148 Benim daha erken aslında 7 haftalık hamileyim ama araba olarak yan yana değilde birbirine bakan altlı ustlude kullanılabilen bebek arabalarini çok önerdiler beşik daha pek düşünmedim
Kubraaa0505 30148 aynen biz de bgn gezdik araba fikri almak için satıcılar diyor yanyana olanlar cok kullanıslı olmuyormus kapılardan girip cıkarken zorluk oluyormus hiç bir yere sıgamıyormussun
Pinkyy 7aylık oldu ikizlerim şu anda,prego ibiza aldık çok memnunum,kullanımı rahat,alırken aklınızda bulunsun en önemlisi bence oturduğunuz evde asansör varsa sığma ihtimalini kesinlikle düşünün,bizimki sığmıo tek bebeğimi tek kullanıma ayarlayıp pusette öteki bebeğimide elde ayrı asansörde çıkarmak zorunda kalıyoruz,birde kullandığınız arabanızıda düşünmenizde fayda var,onun haricinde iyiki almışım diyorum,yatak olarakta ahşap beyaz çok istiyordum ama kraft calipso elite 2 tane park yatak aldım istediğimde odalarında bazende yatak odama koyabiliyorum,bazen aynı yatakta bazende ayrı yatırıyorum..
Sidelya 1.5 aylık oldu ikizlerim heyner beşik aldık iki tane ve çok memnunum. Hafif bi yatak tekerlekli olmamasına rağmen rahatlıkla oda değiştirebiliyorum.