Aysenurannesi 17 haftamdayım bebeğim ultrason görüntüsünde bugün büzüşmüş gibi yatıyordu ters yüz üstü ve kafasını karnına çekmiş sanki sıkışmış gibi böyle bişey olabilir mi normal mi bilemedim ?
Annebebeked Aysenurannesi canım benim bir sorun olsaydı doktorun mutlaka söylerdi her bebişin kendine has biz pozisyonu oluyor diyorlar gerilme böyle şeyler için
Ipekyuksel Aysenurannesi benimde 16. Haftamda aynı öyleydi tamamen tersti kafasıyla karnına büzüşmüştü sonra 17. Haftaya girdik hareketlenmeye Başladı sımdıde 17. Hftadayım sizin gibi bazen kıpır kıpır oluyor içimde bu dediğiniz kötü birşey değil ama merak etmeyin cinsiyet öğrendinizmi😊
DidemYldrm Aysenurannesi benimde öyleydi 16 hafta da parmağını emiyordu uyuyormuş emeğersem sonra uyanmıştı hareket etti 😅 benim oğlumun serseri serbest stili bu sanırım 😅😅
Ipekyuksel Aysenurannesi bizimki o pozisyondayken göstermemişti 2 kere baktı doktor ikisindede kıza benzetti heralde bizimde kızımız olacak😇 Allah bağışlasın 😊
SibelAlp7 @Aysenurannesi# bende 15 haftalıkken gittim aynı sizin dediğiniz gibiydi bebişim.Bende tedirgin oldum sizin gibi.Çokta hareket etmedi cinsiyetini de göstermedi.