Fidannnn ben de genel anesteziyle sezaryen olmuştum ilk doğumumda. Yanımda ablam vardı ve ben ayağa kalkana kadar, değil kayınvalidem kayınpederim bile yanımda kalmış olsa ben fark etmezdim. Ayağa da çabuk kalktım çok şükür, ondan sonrasında da zaten kendimi idare edebildim. Siz şimdi mahremiyet duygusuyla kayınvalidenizi istemiyorsunuz ve sizi anlıyorum fakat başka bir seçenek yoksa kesinlikle bu kadar takılmayın.