yagmur_annesi Arkadaslar gebeligin besinci ayindan sonra koltuk altim goguslerim ve genital bölgem kapkara oluyo iki gebelik gecirdim ikisindede ayni sey sizde de oluyor mu diğerleri önemli degilde normal dogum olursa genital bolge simsiyah cok utaniyorum😖
Kbradaghan01 yagmur_annesi benim de aynısı oldu 30 Eylül’de sezeryan olacağım İnan’ın bende utanıyorum.
Aslgly yagmur_annesi benimde göğüslerim aşırı karardı. ama kararmalar doğumdan sonra geçiyormuş diye biliyorum
yagmur_annesi Kbradaghan01 Ya niye böyle oluyo ki dogumdan sonra duzeliyo ama zaten en onemlisi dogum zamani 😖
Kbradaghan01 yagmur_annesi hormonlardan diyorlar ama bilmiyorum yine de kimisi ne güzel hiç kararmıyor
Senazencir yagmur_annesi hep dua ettim allahım yüzüm kararmasın diye öyle de oldu boynum kirden kararmış gibi göğüsüme arasına genital bölgeme düştü