Ebru_blgc ona maalesef gebeyken çare yok bulaşıcı olduğu içinde eşinize bebeğe de bulaşabilir büyük ihtimal Doğumdan sonra tedavisi yapılır onu da tüp gibi bişe var o etleri yakıyorlar ama çokça varsa içte de o kadarını bilmiyorum ama korkmayın yakması da düşünüldüğü kadar can acıtmıyor umarım tedavisi kolay olur 🙏