BirVeraAnnesi35 Maalesef bu platformda ne zaman "Normal mi sezeryan mı?postları açılsa ve ben yada bir kaç kişi sezeryan istediğini söylese şuna dikkat ediyorum; normal doğum tercih eden arkadaşlar "normal istiyorum ve tercih ediyorum" demek yerine " normal doğum istiyorum çünkü bebeğimi düşünüyorum, niye kendimi kestireyim" vs. Şeyler söyleyip yarım ağızla benim gibi sezeryan isteyenleri eleştirip sanki biz bebeğimizi düşünmüyormuşuz kötü bir anneymişiz gibi izlenim yaratıyorlar. Çok kötü bir durum tabiki. Ben yine söylüyorum; annelik kahramanlık öyküleri doğum şeklinle anlatılmasın yetiştirdiğin çocukla anlatılsın. 🌸