Ilkannem canım sen manyak mısın afedersin de hiçbir şey bebeğinden önemli olmamalı hele ki ilk 3 geçerli bu yat napıyosun sen yarın doktora gittiğinde bebeğinin kalbi durmuş ya da düşük var dese nasıl vicdan yapacaksın bunu düşündün mü hiç yapmayın yatın iş bekler Allah aşkına...