Elercvk Merhaba arkadaşlar 22 haftalık gebeliğim var iki gündür bebeğimin hareketleri çok azaldı bugün hiç hareket etmedi bile böyle olan var mı
Muallimehanim Elercvk Bebek hareketleri 26. Haftadan sonra düzene girer. Tatlı birşeyler yiyip solunuza yatmayı denedniz mi
azizeguneyy Elercvk şuan bebeğinin hareketleri düzenli değil. endişe etmeni gerektiricek bir durum yok
Zade Elercvk Belli dönemlerde daha hareketli oluyorlar belli dönemlerde de sakin :) Bence sırt üstü yatıp sessiz bi yere geçin ve bir süre bekleyin hareket edecektir
Elif_78 Elercvk canım aynı haftalarda benimde öyleydi içimi rahatlatmak için sağlık ocağına gidip kalp atışını dinliyordum 🙈 kendini çok yorduysan ya da stres üzüntü yaşadıysan olabiliyor bazende nedensiz kıpırdamıyor bu fasulyecikler 😍
Elercvk Muallimehanim siz yazdıktan sonra denedim 😌 çok teşekkür ederim bi tekmesini hissede bildim çok şükür 🙏
Elercvk azizeguneyy teşekkür ederim. İlk gebeliğimde kalbi durmuştu o yüzden bi tık daha endişeleniyorum.
Elercvk Zade çok teşekkür ederim denedim ve hareketini hissettim. Sizler be bu uygulama iyiki varsınız❤️🥰
Elercvk Elif_78 bende yarın gitmeyi düşündüm ama buradaki arkadaşları dinledim ve hareketini hissetim ❤️🥰 teşekkürler
duyguyilmaz Ben bir ara oturup aglayacaktim kesin bisey oldu diye o derece evhamlandim. Iki gun sonra bir basladi masallahi vardi😬 simdi 26.haftamiz ve iki gundur yine sakin baslardaki o kipir kipirlik yok. Icin rahat olsun diyecegim ama insan korkuyor biliyorum:) Allah sagsalim kavusmamizi nasip etsin insallah hepimize.
Burcu16 Elercvk canım kola kahve bi içsene yanında da çikolata ben ne zaman içsem halay çekerdi karnımda ama hafta biraz daha ilerdeyken😀 tereddüt etme yarında hiç hissetmezsen gönlün rahatlasın bi git hastaneye
LeylaVrl Sırt üstü kesin çözüm :)) bizler yattığımız zaman karnımız yayılıyor ve onlar daha rahat hareket ediyorlar bu sebeplede hemen hissediyoruz çok şükür sağa sola yatmakta geçerli tabii 😊