adm pardon ama dışkıdan daha kötüsü akıntı ve kanlı akıntı postları. Ilk defa "yok canım onun resmi değildir başka bir şey attı herhalde" diye yanlışlıkla açmıştım. Ve uygulamayi silecek kadar midem bulandı. Daha sonra uygulamanın sucu ne diyerekten geri yükledim. Ancak ve ancak kimse kimsenin kanlı reglisinin veya akıntısının resmini görmek zorunda değil. He zaten açmıyorum artık o ayrı ama bunları da engellerseniz süper olur. Kaliteyi koruyalım. Sevgiler..