Aslgly Bernurrrr bende 19 haftanın ortalarındayım. bende de aşırı halsizlik var. kullandığım ilaçlardan olduğunu düşünmüştüm ama demekki değilmiş
Canan1bozkurt Şuan 21.haftama girdim fakat ama bir uyku.. bir halsizlik.. bir isteksizlik.. Dünya yansa umrumda olmuycak sanki 😞
Bernurrrr Aslgly kansız kalmaktanda oluyormuş bana doktorum gyno sanol diye bi Demir ilacı verdi ama kullanamadım aşırı mide bulantısı ve mide ağrısı yaptı onu değiştirmesini isticem bakalım o zaman inşallah geçer halsizliğim :(
Canan1bozkurt Ben uzun zamandır zaten demir vitaminlerini alıyorum damla ve hap olarak ama hiç böyle olmamıştı. Acabası mevsim gecislerindenmiki ?🤔
Gribulut Aşırı halsizlik oldu bende de bir iş yapıcam kendimi zorluyorum resmen kalkmak istemiyorum hiç 😓
Metehanmoms bende öyleym demir ilacı kullandm halde sadece yatmak istiyom süreklide yatamıyn cnm sıkılıyo bu seferde saçma sapan bişi🤣