Dere Canım benim doktorum hastalarına söylüyor ama zorunlu kılmıyor sadece bebegin suyu ve kilosu çoksa kilomuz çoksa riskli.oluyor o yüzden mecbur istiyorlar ben yaptırmicam zaten doktorum söylemedi bana hersey normal sadece sağlık ocağında açlık tokluk şekerini yaptırabilirsin ve benim akrabalarım da yaptırmış pişmanız diyorlar nedense kilo almışlar baya 🤷♀️