Aynurkymk ağrım var deyip gidersen bal gibi bakar nereye bakmıyor! Bende özele gidiyorum ne zaman acil ağrım olsa yakınımdaki acile giderim mis gibi de ilgileniyorlar. Hatta açıkçası acildeyiz doktor ishalimden korkup erken Doğumdan şüphe edip müşahade altına tutarken kendi doktorumla paylaştığımda aman aman bi ilgi alaka görmedim. Üstelik o kadar para yediriyoruz.