Elif2010 Merhaba bende 5+6 günlüğüm sağ kasığım özellikle o kadar ağrıyorki belim sırtım ve tüm kasıklarım ama kanama yok çok şükür acaba dış gebelikmi die aklıma geldi
gamzosgamzos Canim o donemlerde agrilar cok normal hatta cok afedersin akinti bile gelse kesin kanama geldi diyip lavaboya kosuyordum hatta keseyi gormeyi 6 haftaya kadar beklicektim ama 4. Haftamin icinde o kadar siddetli tek tarafli bel agrisi yasadimki aglatacak siddeteydi kesin dusuk yapiyorum dedim o vesile ile doktora gidip alttan muayene ile gormustuk çok şükür yavrumu darisi basina inşaAllah 🙏